Læs ordensreglerne her

Ordensregler

Når du lejer Lille Valby forsamlingshus er der disse ordensregler, som man skal overholde som lejer – og altså ikke tilladt!

Arrangementet skal mest muligt foregå indendørs.
Festen skal efter kl. 22.00 foregå indendørs – ingen åbne døre eller vinduer efter kl. 22.00.
Vis altid hensyn til vores kære naboer og til omgivelserne.
Respektere venligst ingen færden på naboernes grunde!
Lejer er økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på de lejede faciliteter og inventar, forvoldt ved lejers brug eller af dennes gæster.
Afregningen for eventuelle skader vil ske via depositum og dækker dette ikke vil der blive opkrævet yderligt.
Rygning er ikke tilladt indendørs – kun udendørs og brug venligst vores udendørs sand-skraldespande til cigaretskodder.
Vores stole må kun bruges til at sidde på og vores borde kun anvendes til at sidde ved og må ej heller tages med udenfor.
● Henkastning af ris, kanel, peber, glimmer og andet “nips”, samt konfetti er ikke tilladt – hverken indendørs eller udendørs.
Det er ikke tilladt at affyre fyrværkeri eller lignende, uden myndighedernes skriftlige tilladelse. Lejer er ansvarlig for eventuelle myndighedstilladelser, som udlejeren af forsamlingshuset skal have en kopi af, senest 7 dage før udlejning.
● 
Iflg. brandmyndigheden må der ikke overnattes i forsamlingshuset, og det er derfor strengt forbudt.

Alle bestyrelsesmedlemmer af Lille Valby forsamlingshus bor i området og der kan forekomme kontrol for at sikre at vores regler overholdes.
Såfremt lejer misligholder eller ikke overholder nogen af de betingelser, der er anført i denne lejeaftale, forbeholder udlejer sig retten til at annullere aftalen og lukke festen øjeblikkeligt.

Lejeperiode

Når man lejer Lille Valby Forsamlingshus har man huset i en lejeperiode af 24 timer.
Information om nøgleudlevering sendes til dig senest 24 timer før lejeperiodens start, som sendes til den angivet lejers mail.

Check ind fra kl.08.00 morgen og skal senest være tjekket check ud kl.08.00 næste morgen.
Hvis man overskrider afleveringstiden, vil man blive opkrævet af dagssatserne som er oplyst nedenfor og vil blive trukket fra det indbetalte depositum.

Ved ankomst til huset er det lejerens ansvar at meddele udlejer, hvis der er fejl eller mangler inden ibrugtagning. Hvis man ved borddækning finder skårne glas eller service, skal dette fotograferes og sendes som dokumentation til hej@lillevalbyforsamlingshus.dk og telefonisk henvendelse ved akutte episoder.

Lejer har fuldt ansvar for nøglen under lejeperioden. Hvis nøglen bortkommer, skal lejer dække omkostningerne for både erstatning af nøglen og udskiftning af alle låse i huset. Dette vil blive afregnet med en låsesmed.

 

Ungdomsfester

Bestyrelsen for Lille Valby forsamlingshus har besluttet at fester, hvor lejer eller hovedparten af gæster er under 25år, kategoriseres som en ungdomsfest.
Grundet flere uheldige episoder, ser vi os nødsaget til at ændre betingelserne for afholdelse af ungdomsfester.

Såfremt lejer misligholder eller ikke overholder nogen af de betingelser, der er anført i denne lejeaftale, forbeholder udlejer sig retten til at annullere aftalen og lukke festen øjeblikkeligt.

Ønsker du at leje Lille Valby forsamlingshus til en ungdomsfest, skal vi bede om følgende punkter bliver opfyldt.
● Alle vores ordensregler er gældende.
Depositum 5.000 kr.
Lider Lille Valby forsamlingshus skade, bliver hele depositummet inddraget og dækker det ikke skaderne, bliver lejer sjort økonomisk ansvarlig.
Der bliver underskrevet en ekstra kontrakt, hvor vi skal bede om 2 underskrifter, samt ID-kort i form af pas eller kørekort, fra 2 personer som er over 40 år. Disse to personer, vil begge stå som de ansvarlige lejere og hæfter derfor personligt økonomisk ved evt. skade.
De to lejere, skal være ædru under hele lejeperioden og holde opsyn med de deltagende gæster, at de ikke opholder sig udenfor og på naboernes grund, så festen foregår i god ro og orden for omgivelserne, således at naboer og dyreliv generes mindst muligt.

Alle bestyrelsesmedlemmer af Lille Valby forsamlingshus bor i området og der kan forekomme kontrol for at sikre at vores regler overholdes.

 

Tilkøb af ekstra dag / dagssatser

Der er mulighed for tilkøb af ekstra dage. Tilkøb af ekstra dage varierer fra 350-750 kr. pr. dag afhængig af hvilken dag der er tale om.
● Mandag 350 kr.
● Tirsdag 350 kr.
● Onsdag 350 kr.
● Torsdag 350 kr.
● Fredag 350 kr.
● Lørdag 750 kr.
● Søndag 350 kr.

 

Depositum

Vi opkræver et depositum før datoen bliver reserveret.
Depositumet bliver vurderet alt afhængig af lejeformålet og kan variere mellem 1.000 – 5.000kr.
Når kontrakten er underskrevet og depositum er betalt, er kontrakten gyldig.

Hvis I ønsker at annullere lejen af forsamlingshuset, skal dette meddeles skriftligt senest 12 uger før lejedatoen. Sker annulleringen efter 12 uger til lejedatoen, vil et beløb på 1.000 kr. blive fratrukket jeres depositum som kompensation.

Tilbage betaling af depositum

Er der sket skade eller mangler ved afleveringen, bliver dette fratrukket depositummet.
Tilbagebetaling af depositum sker indenfor 10 hverdage. Bemærk, at der kan gå yderligere 1-3 bankdage, før beløbet er synligt på din konto, afhængigt af din bank.

Anser vi at der ved afleveringen af forsamlingshuset er tegn på manglende rengøring eller oprydning efter dit arrangement, vil dette blive fratrukket depositum.
Sker det, at man ved et uheld slår noget service eller beskader vores møblement, skal dette oplyses ved aflevering af nøglen, og det vil efterfølgende blive opkrævet af depositummet.
Sker der anden skade der overskrider depositummet, hæfter lejeren efterfølgende på en regning der skal betale skadernes omfang.

Se forsamlingshusets prisliste her:

 

Husk selv at medbringe

Salt, peber, samt andre krydderier, søde tabeletter eller lign.
● 
Opvaskemiddel
● Skuresvampe, karklude, viskestykker og køkkenrulle.
● Hvis du ønsker anden håndsæbe, gæstehåndklæder eller toiletpapir til toiletterne. 
Affaldsposer til både bioaffald og husholdningsaffald.
OBS: Det er ikke tilladt at hjemtage forsamlingshusets fade, skåle eller andet til evt. madrester. Medbring selv den fornødne emballage.

Affald

Vi har ingen affaldscontainere, og man skal derfor selv afskaffe al sit affald.
Til info ligger genbrugsstation Affald Plus ganske tæt på; Affald Plus Slagelse, Skovsøvej 8, 4200 Slagelse

 

Rengøringsmidler

I vores opbevaringsrum findes der de nødvendige rengøringsmidler, fejekost, moppe og spand.

 

Aflevering af huset

Forsamlingshuset skal afleveres personligt, hvor vi gennemgår huset sammen. Huset skal afleveres i samme stand som du har modtaget det.
● Affald og snavs skal være tørret af alle overflader; Vindueskarme, køkkenborde, håndvaske samt borde og stole.
● Borde og stole skal være rengjort og placeret som ved modtagelsen.
● Gulvene skal være fejet i alle rum; Stor sal, lille sal, toiletter, køkken og gang.
● Gulvene skal være vasket i alle rum; Stor sal, lille sal, toiletter, køkken og gang.
● Komfur og ovne skal være rengjort grundigt.
● Vaskemaskinen skal tømmes, og filtret skal rengøres.
Kaffekander og thekander skal være rengjort grundigt.
Køleskabe og fryser skal være slukket, tømte og rengjort grundigt.
● Al vores service skal være vasket grundigt og stillet ordentligt tilbage på deres rette plads.
● Udendørs areal skal være opryddet og askebægere skal være tømte.
Alle toilet affaldsspande skal være tømte.
● Alle døre og vinduer + hasper skal være lukkede og låst.

Forsamlingshuset hæfter ikke for glemte eller forsvundne sager. Vi henstiller derfor til, at man selv fjerner evt. værdigenstande, når man forlader stedet

Scroll to Top